Abstract:
Курсова робота «Засоби виразності в сучасній англомовній та україномовній рекламі проводить дослідження лінгвістичних, граматичних та стилистічних засобів виразності, які використовуються у сучасній англомовній та україномовній рекламі з метою дізнатися різницю побачити різницю між подачею та використанням різних засобів в обидвох мовах.
У роботі проаналізований різний спектр лінгвістичних, семасіологічних та синтаксичних засобів, такі як: метафора, епітети, гіперболи, персоніфікація, антитеза та паралелізм. Використовуючи відомі слогани популярних брендів, ми дослідили як вони використовуються, яку роль відіграють та їх вплив на покупців. Проаналізувавши ці використанні засоби мовлення в рекламі англійської та українською мовами, дослідження демонструє мовні та культурові особливості та їх відмінності.
Практична цінність роботи погаляє у можливості подальшого використання результатів дослідження при навчанні студентів-філологів стилістики та аналізу сучасних англо та україномовних реклам.
Робота складається з двух розділів. У першому розділі окреслене теоретичне підґрунття та закріпляються навединими прикладами. У другому розділі розповідається про використання засобів виразності в сучасній англомовній та україномовній рекламі.