Abstract:
Мета роботи полягає у встановлені спільних і відмінних прагма-стилістичних особливостей англійськомовних та українськомовних текстів аудіовізуальної реклами з врахуванням їхньої лінгвокультурологічної специфіки. Для виконання визначеної мети були поставлені такі завдання:
- уточнити зміст поняття аудіовізуальної реклами в контексті сучасної лінгвістики;
- виявити функції та типи аудіовізуальної реклами;
- визначити специфіку рекламного тексту з позицій функціональної стилістики;
- виявити лексико-семантичні засоби рекламних текстів;
- окреслити синтаксичні засоби рекламних текстів;
- встановити стилістичний потенціал образних засобів у рекламних текстах; - здійснити аналіз текстів аудіовізуальної реклами з погляду зіставної прагма-стилістики з урахуванням лінгвокультурологічного тла.