dc.contributor.author |
Семененко, Наталія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-13T21:38:02Z |
|
dc.date.available |
2024-08-13T21:38:02Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Семененко Н. В. Прагма-стилістичні риси сучасної аудіо-візуальної реклами: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалі англійської та української мов) : курсова робота / Н. В. Семененко ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 37 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7158 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у встановлені спільних і відмінних прагма-стилістичних особливостей англійськомовних та українськомовних текстів аудіовізуальної реклами з врахуванням їхньої лінгвокультурологічної специфіки. Для виконання визначеної мети були поставлені такі завдання:
- уточнити зміст поняття аудіовізуальної реклами в контексті сучасної лінгвістики;
- виявити функції та типи аудіовізуальної реклами;
- визначити специфіку рекламного тексту з позицій функціональної стилістики;
- виявити лексико-семантичні засоби рекламних текстів;
- окреслити синтаксичні засоби рекламних текстів;
- встановити стилістичний потенціал образних засобів у рекламних текстах; - здійснити аналіз текстів аудіовізуальної реклами з погляду зіставної прагма-стилістики з урахуванням лінгвокультурологічного тла. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
advertising slogans |
en_US |
dc.subject |
stylistic and syntactic means |
en_US |
dc.subject |
pragma linguistics |
en_US |
dc.subject |
stylistics |
en_US |
dc.title |
Прагма-стилістичні риси сучасної аудіо-візуальної реклами: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалі англійської та української мов) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |