dc.contributor.author |
Валігура, Ольга Романівна |
|
dc.contributor.author |
Паращук, Валентина Юліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-21T08:56:18Z |
|
dc.date.available |
2024-10-21T08:56:18Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Валігура О. Р., Паращук В. Ю. Англійська мова за педагогічним спрямуванням = English for Pedagogical Purposes : навч. посібник для студентів спеціальності 014 Середня освіта (014.021 англійська мова і зарубіжна література) другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/ Педагогіка / О. Р. Валігура, В. Ю. Паращук . - К. - Кропивницький : КНЛУ, ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024. - 290 с. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-966-638-383-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7237 |
|
dc.description.abstract |
Навчальний посібник призначено для викладання курсу «Англійська мова за
педагогічним спрямуванням» у вищих закладах освіти й адресовано магістрантам
спеціальності 014 Середня освіта (014.021 англійська мова і зарубіжна література),
майбутнім учителям англійської мови закладів загальної середньої та фахової
передвищої освіти. Мета посібника – забезпечення розвитку професійної іншомовної
комунікативної компетентності, а саме, вміння розуміння фахових текстів із актуальних проблем англомовної лінгводидактики, вміння усного продукування професійно-орієнтованого мовлення та усної взаємодії. Концепція посібника грунтується на інтеграції комунікативних, мовних і лінгводидактичних знань та вмінь і принципі діяльнісного підходу до оволодіння англійською мовою як вчительською спеціальністю. Посібник струкуровано на чотири тематичні розділи: «Готуємося навчати: розуміння стандартів і освітньої політики в галузі іноземних мов» (Розділ 1); «Жанри професійно орієнтованого мовлення вчителя на уроці» (Розділ 2); «Навчання інтегрованих умінь: читання та опрацювання нехудожніх (інформаційних) текстів» (Розділ 3); «Мовні ресурси англійської мови як іноземної: дидактичний аспект» (Розділ 4). Особливу увагу приділено навчанню комунікативної квеситивної стратегії (опитуванню) шляхом застосування різних таксономій питань. У посібнику застосовано елементи педагогічної граматики, яка включає повторення вибраних тем шкільної граматики й проведення мікроуроків. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Видав. центр КНЛУ, ЦДУ імені Володимира Винниченка |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
педагогіка |
en_US |
dc.subject |
лінгводидактичні знання |
en_US |
dc.subject |
вчитель |
en_US |
dc.subject |
педагогічна граматика |
en_US |
dc.title |
Англійська мова за педагогічним спрямуванням |
en_US |
dc.title.alternative |
English for Pedagogical Purposes |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |