Abstract:
Навчальний посібник призначено для викладання курсу «Англійська мова за
педагогічним спрямуванням» у вищих закладах освіти й адресовано магістрантам
спеціальності 014 Середня освіта (014.021 англійська мова і зарубіжна література),
майбутнім учителям англійської мови закладів загальної середньої та фахової
передвищої освіти. Мета посібника – забезпечення розвитку професійної іншомовної
комунікативної компетентності, а саме, вміння розуміння фахових текстів із актуальних проблем англомовної лінгводидактики, вміння усного продукування професійно-орієнтованого мовлення та усної взаємодії. Концепція посібника грунтується на інтеграції комунікативних, мовних і лінгводидактичних знань та вмінь і принципі діяльнісного підходу до оволодіння англійською мовою як вчительською спеціальністю. Посібник струкуровано на чотири тематичні розділи: «Готуємося навчати: розуміння стандартів і освітньої політики в галузі іноземних мов» (Розділ 1); «Жанри професійно орієнтованого мовлення вчителя на уроці» (Розділ 2); «Навчання інтегрованих умінь: читання та опрацювання нехудожніх (інформаційних) текстів» (Розділ 3); «Мовні ресурси англійської мови як іноземної: дидактичний аспект» (Розділ 4). Особливу увагу приділено навчанню комунікативної квеситивної стратегії (опитуванню) шляхом застосування різних таксономій питань. У посібнику застосовано елементи педагогічної граматики, яка включає повторення вибраних тем шкільної граматики й проведення мікроуроків.