Abstract:
У статті розкрито особливості формування французькомовної лінгвосоцокультурної
компетентності у професійно-методичному аспекті, тобто професійно-методичної підготовки
майбутніх викладачів у процесі вивчення методики навчання іноземних мов у закладах вищої
освіти. Методичними знаннями майбутні викладачі французької мови оволодівають під час
лекцій. Методичні вміння розвиваються шляхом виконання професійно-методичних завдань
(аналітичних (аналіз вправ, методичних розробок, навчальних матеріалів, засобів навчання),
моделювальних (доповнення, розроблення вправ і завдань), творчих (укладання планів-конспектів
фрагментів практичних занять)) на практичних заняттях та під час самостійної позааудиторної
роботи. Наведено приклади комплексів професійно-методичних завдань для підготовки майбутніх
викладачів до формування французькомовної лінгвосоціокультурної компетентності студентів.