Repository of
Kyiv National Linguistic University

Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний погляд на динаміку розвитку наукових досліджень (1991–2022 рр.)

Show simple item record

dc.contributor.author Зєня, Любов Яківна
dc.date.accessioned 2024-10-23T19:30:57Z
dc.date.available 2024-10-23T19:30:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Зєня Л. Я. Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний погляд на динаміку розвитку наукових досліджень (1991–2022 рр.) / Л. Я. Зєня // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2023. - Вип. 38. - С. 67 - 84 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7274
dc.description.abstract У статті представлено результати аналізу дисертаційних досліджень зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови, захищених у спеціалізованій ученій раді Д 26.054.01 Київського національного лінгвістичного університету в період з 1991 року до сьогодення. Предметом розгляду слугували наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення методики навчання німецькомовного міжкультурного спілкування у закладах загальної середньої й вищої освіти. Розгляд наукових розвідок у методиці формування професійно орієнтованої німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності систематизовано в хронологічному порядку з огляду на майбутній фах і сферу застосування, що і становить її специфіку, а саме: німецькомовна підготовка майбутніх філологів і студентів нелінгвістичних спеціальностей. При аналізі наукових досліджень, орієнтованих на навчання німецької мови майбутніх філологів у закладах вищої освіти, акцентовано особливості методики формування професійно орієнтованої німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх учителів і викладачів німецької мови та перекладачів. До специфічних ознак при проведенні аналізу наукових досліджень віднесено також статус німецької мови як освітньої компоненти в змісті іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців, а саме: вивчення студентами німецької мови як першої чи як другої іноземної мови. В статті висвітлено в динаміці найважливіші наукові здобутки в методиці навчання німецької мови й культури майбутніх учителів: підвищення ефективності формування німецькомовної фонетичної, граматичної, лексичної компетентності, німецькомовної компетентності в читанні й у говорінні; формування німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності в позаурочний час, концепція навчально-методичного комплексу для інтенсивного навчання міжкультурного спілкування майбутніх учителів німецької мови. Представлено також аналіз наукових здобутків у вдосконаленні німецькомовної підготовки майбутніх перекладачів: формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою після англійської; соціокультурної компетентності у процесі вивчення німецької мови після англійської; навчання усного послідовного науково-технічного перекладу (німецька й українська мови). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Серія Педагогіка та психологія;Вип. 38
dc.subject методика навчання німецької мови й культури en_US
dc.subject професійно орієнтована німецькомовна міжкультурна комунікативна компетентність en_US
dc.subject учитель німецької мови en_US
dc.subject перекладач en_US
dc.subject заклад загальної середньої освіти en_US
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject methodology of teaching German language and culture en_US
dc.subject professionally oriented intercultural communicative competence in German en_US
dc.subject teacher en_US
dc.subject translator en_US
dc.subject secondary education en_US
dc.subject higher education en_US
dc.title Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний погляд на динаміку розвитку наукових досліджень (1991–2022 рр.) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account