Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зєня, Любов Яківна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T19:30:57Z | |
dc.date.available | 2024-10-23T19:30:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Зєня Л. Я. Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний погляд на динаміку розвитку наукових досліджень (1991–2022 рр.) / Л. Я. Зєня // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2023. - Вип. 38. - С. 67 - 84 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7274 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати аналізу дисертаційних досліджень зі спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови, захищених у спеціалізованій ученій раді Д 26.054.01 Київського національного лінгвістичного університету в період з 1991 року до сьогодення. Предметом розгляду слугували наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення методики навчання німецькомовного міжкультурного спілкування у закладах загальної середньої й вищої освіти. Розгляд наукових розвідок у методиці формування професійно орієнтованої німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності систематизовано в хронологічному порядку з огляду на майбутній фах і сферу застосування, що і становить її специфіку, а саме: німецькомовна підготовка майбутніх філологів і студентів нелінгвістичних спеціальностей. При аналізі наукових досліджень, орієнтованих на навчання німецької мови майбутніх філологів у закладах вищої освіти, акцентовано особливості методики формування професійно орієнтованої німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх учителів і викладачів німецької мови та перекладачів. До специфічних ознак при проведенні аналізу наукових досліджень віднесено також статус німецької мови як освітньої компоненти в змісті іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців, а саме: вивчення студентами німецької мови як першої чи як другої іноземної мови. В статті висвітлено в динаміці найважливіші наукові здобутки в методиці навчання німецької мови й культури майбутніх учителів: підвищення ефективності формування німецькомовної фонетичної, граматичної, лексичної компетентності, німецькомовної компетентності в читанні й у говорінні; формування німецькомовної міжкультурної комунікативної компетентності в позаурочний час, концепція навчально-методичного комплексу для інтенсивного навчання міжкультурного спілкування майбутніх учителів німецької мови. Представлено також аналіз наукових здобутків у вдосконаленні німецькомовної підготовки майбутніх перекладачів: формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою після англійської; соціокультурної компетентності у процесі вивчення німецької мови після англійської; навчання усного послідовного науково-технічного перекладу (німецька й українська мови). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 38 | |
dc.subject | методика навчання німецької мови й культури | en_US |
dc.subject | професійно орієнтована німецькомовна міжкультурна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | учитель німецької мови | en_US |
dc.subject | перекладач | en_US |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | methodology of teaching German language and culture | en_US |
dc.subject | professionally oriented intercultural communicative competence in German | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | translator | en_US |
dc.subject | secondary education | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.title | Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний погляд на динаміку розвитку наукових досліджень (1991–2022 рр.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |