Abstract:
У статті розглянуто діалогу згідно з принципом міжкультурної взаємодії, який спряє
формуванню міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності, що, як вважається
останнім часом, неможлива без використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
і дотичних засобів навчання. Матеріалом дослідження виступають гумористичні діалоги
японського комедійного жанру “мандзай”, які було відновлено з двох освітньо-розважальних
відео (останнє кваліфікується як засіб технології ед’ютейнменту). Подано аналіз вищевказаних
діалогів з точки зору їхніх комунікативних, психологічних і мовних особливостей з опертям на
класифікацію психолінгвістичних особливостей діалогічного мовлення, розроблену українськими
науковцями, як вагомого в формуванні міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності.
Також висвітлено, яка з вищевказаних особливостей створює комічний ефект, адже діалоги мають
гумористичне забарвлення, та являє собою підґрунтя розгортання діалогу цього жанру.