Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корогода, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T19:32:52Z | |
dc.date.available | 2024-10-23T19:32:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Корогода Т. М. Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання англійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх перекладачів / Т. М. Корогода // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2023. - Вип. 38. - С. 123 - 132 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7277 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості та переваги застосування технології ед’ютейнмент у закладах вищої освіти. Представлено аналіз робіт зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених особливостям психіки представників цифрового покоління та викликам, які ці особливості ставлять перед освітянами. Окрема увага приділяється викладачу, який виступає в ролі ед’ютейнера – паралельно з викладацькими обов’язками має виконувати функцію інтертейнера. Описано авторський досвід формування у студентів – майбутніх перекладачів лінгвосоціокультурної компетентності на заняттях з домашнього читання та культури писемного мовлення із застосуванням технології ед’ютейнмент. Результати дослідження показали, що застосування цієї технології сприяє зростанню у студентів зацікавленості в навчальному матеріалі, посиленню уваги, збільшенню стійкості й покращенню глибини розуміння набутих знань, підвищенню рівня задоволення від учіння. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 38 | |
dc.subject | ед’ютейнмент | en_US |
dc.subject | ед’ютейнер | en_US |
dc.subject | технологія навчання | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | цифрове покоління | en_US |
dc.subject | студент-перекладач | en_US |
dc.subject | edutainment | en_US |
dc.subject | edutainer | en_US |
dc.subject | teaching technique | en_US |
dc.subject | lingua-socio-cultural competence | en_US |
dc.subject | digital generation | en_US |
dc.subject | students majoring in interpreting and translation | en_US |
dc.title | Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання англійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх перекладачів | en_US |
dc.type | Article | en_US |