Abstract:
У статті розглянуто особливості та переваги застосування технології ед’ютейнмент у
закладах вищої освіти. Представлено аналіз робіт зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених
особливостям психіки представників цифрового покоління та викликам, які ці особливості ставлять
перед освітянами. Окрема увага приділяється викладачу, який виступає в ролі ед’ютейнера – паралельно
з викладацькими обов’язками має виконувати функцію інтертейнера. Описано авторський досвід
формування у студентів – майбутніх перекладачів лінгвосоціокультурної компетентності на заняттях
з домашнього читання та культури писемного мовлення із застосуванням технології ед’ютейнмент.
Результати дослідження показали, що застосування цієї технології сприяє зростанню у студентів
зацікавленості в навчальному матеріалі, посиленню уваги, збільшенню стійкості й покращенню
глибини розуміння набутих знань, підвищенню рівня задоволення від учіння.