dc.contributor.author |
Корогода, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-23T19:32:52Z |
|
dc.date.available |
2024-10-23T19:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Корогода Т. М. Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання англійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх перекладачів / Т. М. Корогода // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2023. - Вип. 38. - С. 123 - 132 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7277 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості та переваги застосування технології ед’ютейнмент у
закладах вищої освіти. Представлено аналіз робіт зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених
особливостям психіки представників цифрового покоління та викликам, які ці особливості ставлять
перед освітянами. Окрема увага приділяється викладачу, який виступає в ролі ед’ютейнера – паралельно
з викладацькими обов’язками має виконувати функцію інтертейнера. Описано авторський досвід
формування у студентів – майбутніх перекладачів лінгвосоціокультурної компетентності на заняттях
з домашнього читання та культури писемного мовлення із застосуванням технології ед’ютейнмент.
Результати дослідження показали, що застосування цієї технології сприяє зростанню у студентів
зацікавленості в навчальному матеріалі, посиленню уваги, збільшенню стійкості й покращенню
глибини розуміння набутих знань, підвищенню рівня задоволення від учіння. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Серія Педагогіка та психологія;Вип. 38 |
|
dc.subject |
ед’ютейнмент |
en_US |
dc.subject |
ед’ютейнер |
en_US |
dc.subject |
технологія навчання |
en_US |
dc.subject |
лінгвосоціокультурна компетентність |
en_US |
dc.subject |
цифрове покоління |
en_US |
dc.subject |
студент-перекладач |
en_US |
dc.subject |
edutainment |
en_US |
dc.subject |
edutainer |
en_US |
dc.subject |
teaching technique |
en_US |
dc.subject |
lingua-socio-cultural competence |
en_US |
dc.subject |
digital generation |
en_US |
dc.subject |
students majoring in interpreting and translation |
en_US |
dc.title |
Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання англійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх перекладачів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |