Repository of
Kyiv National Linguistic University

Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів

Show simple item record

dc.contributor.author Кононенко, Валерія Григорівна
dc.contributor.author Образцова, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Джавад, Ахмад
dc.date.accessioned 2024-10-28T13:57:41Z
dc.date.available 2024-10-28T13:57:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кононенко В. Г. Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів / В. Г. Кононенко, Т. В. Образцова, А. Джавад // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 37. - С. 45 - 52 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7282
dc.description.abstract У статті розглянуто питання доцільності й ефективності практичного застосування різноманітних засобів технології ед’ютейнменту для формування іншомовної граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів арабської мови. Виокремлено основні засоби технології ед’ютейнменту, з-поміж яких – навчально-ігрова платформа Kahoot! для створення інтерактивного дидактичного контенту. Продемонстровано досвід використання ігор з тем “Числівники в арабській мові” та “Котра година?”, розроблених на платформі Kahoot! Виявлено, що ігри сприяють формуванню на заняттях з практики усного та писемного мовлення арабською мовою навчально-пізнавальної, граматичної й орфографічної компетентностей. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Серія Педагогіка та психологія;Вип. 37
dc.subject арабська мова en_US
dc.subject граматична компетентність en_US
dc.subject ед’ютейнмент en_US
dc.subject ігрові технології en_US
dc.subject ігрова платформа Kahoot! en_US
dc.subject Arabic language en_US
dc.subject grammatical competence en_US
dc.subject edutainment en_US
dc.subject gaming technology en_US
dc.subject Kahoot! gaming platform en_US
dc.title Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account