dc.contributor.author |
Кононенко, Валерія Григорівна |
|
dc.contributor.author |
Образцова, Тетяна Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Джавад, Ахмад |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-28T13:57:41Z |
|
dc.date.available |
2024-10-28T13:57:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кононенко В. Г. Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів / В. Г. Кононенко, Т. В. Образцова, А. Джавад // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 37. - С. 45 - 52 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7282 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто питання доцільності й ефективності практичного застосування різноманітних
засобів технології ед’ютейнменту для формування іншомовної граматичної компетентності у студентів –
майбутніх перекладачів арабської мови. Виокремлено основні засоби технології ед’ютейнменту, з-поміж
яких – навчально-ігрова платформа Kahoot! для створення інтерактивного дидактичного контенту.
Продемонстровано досвід використання ігор з тем “Числівники в арабській мові” та “Котра година?”,
розроблених на платформі Kahoot! Виявлено, що ігри сприяють формуванню на заняттях з практики
усного та писемного мовлення арабською мовою навчально-пізнавальної, граматичної й орфографічної
компетентностей. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Серія Педагогіка та психологія;Вип. 37 |
|
dc.subject |
арабська мова |
en_US |
dc.subject |
граматична компетентність |
en_US |
dc.subject |
ед’ютейнмент |
en_US |
dc.subject |
ігрові технології |
en_US |
dc.subject |
ігрова платформа Kahoot! |
en_US |
dc.subject |
Arabic language |
en_US |
dc.subject |
grammatical competence |
en_US |
dc.subject |
edutainment |
en_US |
dc.subject |
gaming technology |
en_US |
dc.subject |
Kahoot! gaming platform |
en_US |
dc.title |
Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |