Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кононенко, Валерія Григорівна | |
dc.contributor.author | Образцова, Тетяна Володимирівна | |
dc.contributor.author | Джавад, Ахмад | |
dc.date.accessioned | 2024-10-28T13:57:41Z | |
dc.date.available | 2024-10-28T13:57:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кононенко В. Г. Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів / В. Г. Кононенко, Т. В. Образцова, А. Джавад // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 37. - С. 45 - 52 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7282 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання доцільності й ефективності практичного застосування різноманітних засобів технології ед’ютейнменту для формування іншомовної граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів арабської мови. Виокремлено основні засоби технології ед’ютейнменту, з-поміж яких – навчально-ігрова платформа Kahoot! для створення інтерактивного дидактичного контенту. Продемонстровано досвід використання ігор з тем “Числівники в арабській мові” та “Котра година?”, розроблених на платформі Kahoot! Виявлено, що ігри сприяють формуванню на заняттях з практики усного та писемного мовлення арабською мовою навчально-пізнавальної, граматичної й орфографічної компетентностей. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 37 | |
dc.subject | арабська мова | en_US |
dc.subject | граматична компетентність | en_US |
dc.subject | ед’ютейнмент | en_US |
dc.subject | ігрові технології | en_US |
dc.subject | ігрова платформа Kahoot! | en_US |
dc.subject | Arabic language | en_US |
dc.subject | grammatical competence | en_US |
dc.subject | edutainment | en_US |
dc.subject | gaming technology | en_US |
dc.subject | Kahoot! gaming platform | en_US |
dc.title | Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів | en_US |
dc.type | Article | en_US |