Короткий опис(реферат):
У статті подано результати теоретичного дослідження лінгвістичної складової
міжкультурної комунікативної компетентності викладачів німецької мови. Представлено фонетичні
особливості німецької мови з урахуванням її плюрицентричного характеру. Наведено приклади фонетичних
явищ національних варіантів австрійської та швейцарської німецької мови. Зазначено фонетичні явища
німецької мови, які виникають у процесі оволодіння й спілкування німецькою мовою та впливають
на мовну й стилістичну грамотність майбутніх викладачів. Проілюстровано зразки фонетичної
компетентності, які виокремлюють національно марковану особливість німецької мови і становлять
зміст навчально-методичного матеріалу для формування навичок і вмінь міжкультурної комунікативної
компетентності.