Abstract:
Дане дослідження присвячене вивченню емоційних звертань, особливостей їнього прагматичного дизайну та впливу на цільову аудиторію в сучасному англомовному медійному дискурсі на матеріалу ток-шоу.
У першій частині дослідження розглядається лінгвістика емоцій, явище емоційного резонансу, дослідження емоційних звертань та основні поняття пов’язані з темою роботи. Друга частина присвячена прагматичному дизайну емоційного звертання, де детально проаналізовано вплив цих звертань на аудиторію, а також розкрито роль метафоризації у передачі емоційного змісту.
Загалом під час дослідження вдалося проаналізувати приклади використання емоційного звертання у ток-шоу; визначити форми і типи емоційних звертань у сучасних англомовних медіа; порівняти ефективність різних методів досягнення емоційного резонансу; дослідити реакцію аудиторії на емоційні звертання ведучого або гостя, а також дослідити ефективність концептуальних метафор у передачі емоційних повідомлень. Було виділено два різні стилі ведення шоу: коли перевага віддається сенсаційності („overseers”), та коли ведучий зосереджуються на створенні автентичної, інтимної, розслабленої атмосфери („insiders”). Розглянуто концептуальні метафори, ефективність яких полягає у здатності створювати яскраві, спрощені ментальні образи, що оминають раціональне мислення, звертаючись до вже існуючих ключових емоцій, асоціацій та інтуїтивного розуміння речей. Ключовим висновком дослідження є взаємопов’язаність трьох основних елементів риторики Аристотеля (етос, патос і логос), що працюють у постійному, взаємопосилюючому циклі. Кожен збільшує загальну емотивність звертання. Крім того, коли один з елементів є слабо вираженим, інші можуть компенсувати його нестачу, зберігаючи емотивний потенціал звертання.