Repository of
Kyiv National Linguistic University

Емоційне звертання у сучасному англомовному медійному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Водоп'ян, Гліб Вікторович
dc.date.accessioned 2024-11-06T15:00:21Z
dc.date.available 2024-11-06T15:00:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Водоп'ян Г. В. Емоційне звертання у сучасному англомовному медійному дискурсі = Emotional appeals in modern English media discourse : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / Г. В. Водоп'ян ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7297
dc.description.abstract Дане дослідження присвячене вивченню емоційних звертань, особливостей їнього прагматичного дизайну та впливу на цільову аудиторію в сучасному англомовному медійному дискурсі на матеріалу ток-шоу. У першій частині дослідження розглядається лінгвістика емоцій, явище емоційного резонансу, дослідження емоційних звертань та основні поняття пов’язані з темою роботи. Друга частина присвячена прагматичному дизайну емоційного звертання, де детально проаналізовано вплив цих звертань на аудиторію, а також розкрито роль метафоризації у передачі емоційного змісту. Загалом під час дослідження вдалося проаналізувати приклади використання емоційного звертання у ток-шоу; визначити форми і типи емоційних звертань у сучасних англомовних медіа; порівняти ефективність різних методів досягнення емоційного резонансу; дослідити реакцію аудиторії на емоційні звертання ведучого або гостя, а також дослідити ефективність концептуальних метафор у передачі емоційних повідомлень. Було виділено два різні стилі ведення шоу: коли перевага віддається сенсаційності („overseers”), та коли ведучий зосереджуються на створенні автентичної, інтимної, розслабленої атмосфери („insiders”). Розглянуто концептуальні метафори, ефективність яких полягає у здатності створювати яскраві, спрощені ментальні образи, що оминають раціональне мислення, звертаючись до вже існуючих ключових емоцій, асоціацій та інтуїтивного розуміння речей. Ключовим висновком дослідження є взаємопов’язаність трьох основних елементів риторики Аристотеля (етос, патос і логос), що працюють у постійному, взаємопосилюючому циклі. Кожен збільшує загальну емотивність звертання. Крім того, коли один з елементів є слабо вираженим, інші можуть компенсувати його нестачу, зберігаючи емотивний потенціал звертання. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject emotional appeal en_US
dc.subject emotivity en_US
dc.subject emotionality en_US
dc.subject emotional resonance en_US
dc.subject logos en_US
dc.subject pragmatic design en_US
dc.title Емоційне звертання у сучасному англомовному медійному дискурсі en_US
dc.title.alternative Emotional appeals in modern English media discourse en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account