Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей просодичної організації тексту англійської політичної реклами. Робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків та списку використаної літератури. У Вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету та завдання дослідження, описано об’єкт і предмет наукового дослідження, а також вказано його практичну та теоретичну значущість.
У Розділі 1 розглянуто теоретичні аспекти дослідження, визначено поняття політичної реклами та її роль у процесі комунікації, окреслено структурні елементи тексту політичної реклами та проаналізовано роль просодичних засобів актуалізації сучасної англомовної політичної реклами.
Розділ 2 присвячено методології експериментальної частини.
Розділ 3 висвітлює результати аудитивного аналізу просодичної оранізації англомовної політичної реклами. У розділі подано конкретні приклади, їх аналіз та лінгвістичну інтерпретацію. У Загальних висновках узагальнено результати дослідження та сформульовано основні висновки щодо просодичної організації тексту англомовної політичної реклами.