dc.contributor.author |
Cулимовський, Андрій Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-08T03:46:59Z |
|
dc.date.available |
2024-11-08T03:46:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Cулимовський А. А. Просодична організація тексту політичної реклами = Prosodic organisation of political advertising text : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. А. Сулимовський ; наук. кер. О. М. Алексієвець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 90 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7311 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей просодичної організації тексту англійської політичної реклами. Робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків та списку використаної літератури. У Вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету та завдання дослідження, описано об’єкт і предмет наукового дослідження, а також вказано його практичну та теоретичну значущість.
У Розділі 1 розглянуто теоретичні аспекти дослідження, визначено поняття політичної реклами та її роль у процесі комунікації, окреслено структурні елементи тексту політичної реклами та проаналізовано роль просодичних засобів актуалізації сучасної англомовної політичної реклами.
Розділ 2 присвячено методології експериментальної частини.
Розділ 3 висвітлює результати аудитивного аналізу просодичної оранізації англомовної політичної реклами. У розділі подано конкретні приклади, їх аналіз та лінгвістичну інтерпретацію. У Загальних висновках узагальнено результати дослідження та сформульовано основні висновки щодо просодичної організації тексту англомовної політичної реклами. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
political advertising |
en_US |
dc.subject |
text |
en_US |
dc.subject |
political discourse |
en_US |
dc.subject |
advertising discourse |
en_US |
dc.subject |
prosodic means |
en_US |
dc.subject |
auditory analysis |
en_US |
dc.subject |
політична реклама |
en_US |
dc.subject |
текст |
en_US |
dc.subject |
політичний дискурс |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
просодичні засоби |
en_US |
dc.subject |
аудитивний аналіз |
en_US |
dc.title |
Просодична організація тексту політичної реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Prosodic organisation of political advertising text |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |