Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Cулимовський, Андрій Андрійович
dc.date.accessioned 2024-11-08T03:46:59Z
dc.date.available 2024-11-08T03:46:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Cулимовський А. А. Просодична організація тексту політичної реклами = Prosodic organisation of political advertising text : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. А. Сулимовський ; наук. кер. О. М. Алексієвець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7311
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей просодичної організації тексту англійської політичної реклами. Робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків та списку використаної літератури. У Вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету та завдання дослідження, описано об’єкт і предмет наукового дослідження, а також вказано його практичну та теоретичну значущість. У Розділі 1 розглянуто теоретичні аспекти дослідження, визначено поняття політичної реклами та її роль у процесі комунікації, окреслено структурні елементи тексту політичної реклами та проаналізовано роль просодичних засобів актуалізації сучасної англомовної політичної реклами. Розділ 2 присвячено методології експериментальної частини. Розділ 3 висвітлює результати аудитивного аналізу просодичної оранізації англомовної політичної реклами. У розділі подано конкретні приклади, їх аналіз та лінгвістичну інтерпретацію. У Загальних висновках узагальнено результати дослідження та сформульовано основні висновки щодо просодичної організації тексту англомовної політичної реклами. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject political advertising en_US
dc.subject text en_US
dc.subject political discourse en_US
dc.subject advertising discourse en_US
dc.subject prosodic means en_US
dc.subject auditory analysis en_US
dc.subject політична реклама en_US
dc.subject текст en_US
dc.subject політичний дискурс en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject просодичні засоби en_US
dc.subject аудитивний аналіз en_US
dc.title Просодична організація тексту політичної реклами en_US
dc.title.alternative Prosodic organisation of political advertising text en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу