Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є створення сучасної та актуальної стратегії формування емоційної компетентності в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти в контексті українського віртуального простору. Для досягнення мети виконано такі завдання: проаналізовано актуальну наукову літературу з галузей, підбито висновки, проведено практичний аналіз окремих випадків спілкування в українському віртуальному просторі на предмет засобів емоційного вираження та їхньої характеристики, проаналізовані актуальні проблеми учнів середньої школи в контексті емоційного стану, запропоновані методи розв’язку цих проблем. Практична цінність цієї роботи полягає в тому, що її результати можна використати під час освітнього процесу, застосовуючи для цього віртуальні майданчики, для підвищення ефективності навчання, а також для допомоги молодим людям в покращенні власного емоційного стану шляхом створення адекватної та здорової культури віртуального спілкування.