Короткий опис(реферат):
Магістерську роботу присвячено дослідженню неологізмів війни в україснькомовних та англійськомовних ЗМІ та соціальних мережах. Аналіз наукової літератури засвічує, що неологія, як наука, все ще розвивається. Це пояснюється варіативністю підходів до дефініції як і самого поняття неології, так і до визначення факторів, етапів та механізмів утворення нових слів. Також варто зауважити, що серед наукового кола немає усталених підходів до визначення поняття "неологізм", його класифікації та тривалості його існування.
На тлі російсько-української війни процес поповнення словникового запасу, зокрема в ЗМІ та соціальних мережах, новою лексикою викликає значну зацікавленість серед лінгвістів, особливо в тому, що стосується ролі неологізмів у інформаційно-психологічних кампаніях. Робота складається із трьох розділів. Перший розділ присвячено визначення місця неології в контексті лінгвістичних студій та її проблематики, підходів до визначення "неологізм", факторів його виникнення, типології та класифікації та способів утворення. Другий розділ присвячено функціональним особливостям ЗМІ та соціальних мереж, їх роль у створенні та поширенні неологізмів, функцій та маніпулятивного потенціалу неологізмів під час війни. У третьому розділі було здійснено структурно-семантичний аналіз добірки неологізмів на матеріалах українськомовних та англійськомовних ЗМІ та соціальних мереж. У результаті було встановлено, що серед досліджуваного матеріалу найпродуктивнішими способами творення для обох мов є афіксація, словоскладання та утворення фразеологізмів.