Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Неологізми війни в сучасних англійськомовних і українськомовних ЗМІ та в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвієнко, Андрій Олександрович
dc.date.accessioned 2024-11-19T19:46:24Z
dc.date.available 2024-11-19T19:46:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Матвієнко А. О. Неологізми війни в сучасних англійськомовних і українськомовних ЗМІ та в соціальних мережах = "War" neologisms in present-day Anglophone and Ukrainian mass and social media : кваліфікаційна робота магістра / А. О. Матвієнко ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 91 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7405
dc.description.abstract Магістерську роботу присвячено дослідженню неологізмів війни в україснькомовних та англійськомовних ЗМІ та соціальних мережах. Аналіз наукової літератури засвічує, що неологія, як наука, все ще розвивається. Це пояснюється варіативністю підходів до дефініції як і самого поняття неології, так і до визначення факторів, етапів та механізмів утворення нових слів. Також варто зауважити, що серед наукового кола немає усталених підходів до визначення поняття "неологізм", його класифікації та тривалості його існування. На тлі російсько-української війни процес поповнення словникового запасу, зокрема в ЗМІ та соціальних мережах, новою лексикою викликає значну зацікавленість серед лінгвістів, особливо в тому, що стосується ролі неологізмів у інформаційно-психологічних кампаніях. Робота складається із трьох розділів. Перший розділ присвячено визначення місця неології в контексті лінгвістичних студій та її проблематики, підходів до визначення "неологізм", факторів його виникнення, типології та класифікації та способів утворення. Другий розділ присвячено функціональним особливостям ЗМІ та соціальних мереж, їх роль у створенні та поширенні неологізмів, функцій та маніпулятивного потенціалу неологізмів під час війни. У третьому розділі було здійснено структурно-семантичний аналіз добірки неологізмів на матеріалах українськомовних та англійськомовних ЗМІ та соціальних мереж. У результаті було встановлено, що серед досліджуваного матеріалу найпродуктивнішими способами творення для обох мов є афіксація, словоскладання та утворення фразеологізмів. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject неологія en_US
dc.subject неологізми en_US
dc.subject мова ЗМІ en_US
dc.subject мова соціальних мереж en_US
dc.title Неологізми війни в сучасних англійськомовних і українськомовних ЗМІ та в соціальних мережах en_US
dc.title.alternative "War" neologisms in present-day Anglophone and Ukrainian mass and social media en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу