Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Риторична та мультимодальна специфіка сучасної англомовної агітаційної реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моржецька, Єлізавєта Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-11-20T20:00:15Z
dc.date.available 2024-11-20T20:00:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Моржецька Є. І. Риторична та мультимодальна специфіка сучасної англомовної агітаційної реклами = Rhetorical and Multimodal Specificity of Present-day Anlophone Advocacy Advertising : кваліфікаційна робота магістра / Є. І. Моржецька ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 97 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7418
dc.description.abstract Дане магістерське дослідження вивчає роль риторики та мультимодальності в соціальних і політичних рекламних текстах. Простежуючи історичні корені риторики в давньогрецькій філософії, робота акцентує увагу на її основних компонентах – етосі, логосі та пафосі – і визначає, як ці стратегії тісно переплетені в сучасній практиці реклами, з метою формування публічної свідомості та впливу на поведінку цільової аудиторії. Дослідження підкреслює важливість мультимодального аналізу як ключового підходу до розуміння рекламних текстів. Воно розкриває взаємодію різних семіотичних ресурсів, зокрема вербальних, візуальних, аудіальних та жестових елементів, які разом підсилюють переконливу силу реклами. Інтеграція цих технік створює багатшу нарацію, яка дозволяє кампаніям глибше резонувати з різноманітними аудиторіями. Увага до соціальної та політичної реклами в англомовному світі ілюструє відмінні риторичні стратегії, що використовуються в кожній з цих областей. Соціальна реклама зосереджується на викликанні емпатії й просуванні суспільного добробуту, тоді як політична реклама прагне завоювати довіру та вплинути на поведінку виборців, часто через емоційні розповіді та стратегічне використання негативних меседжів. Дослідження також розглядає специфічні контекстуальні фактори, які формують ці рекламні повідомлення, включаючи культурні цінності та правові рамки, що впливають на зміст. Поява цифрових медіа значно трансформувала спосіб сприйняття та взаємодії з рекламними кампаніями. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject риторика en_US
dc.subject мультимодальність en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject соціальний контекст en_US
dc.subject політичний контекст en_US
dc.subject семіотичні ресурси en_US
dc.title Риторична та мультимодальна специфіка сучасної англомовної агітаційної реклами en_US
dc.title.alternative Rhetorical and Multimodal Specificity of Present-day Anlophone Advocacy Advertising en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу