dc.contributor.author |
Мідляр, Тетяна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-21T09:42:51Z |
|
dc.date.available |
2024-11-21T09:42:51Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Мідляр Т. В. Розробка і вдосконалення технологій просування продукції на підприємстві на основі івент маркетингу (на прикладі ПрАТ «МХП») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Т. В. Мідляр ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 103 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7426 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних засад технологій просування продукції на підприємстві та розробка рекомендацій щодо вдосконалення технологій просування продукції. . У роботі запропоновано нові підходи до вдосконалення технологій просування продукції за допомогою івент-маркетингу, що враховують сучасні тенденції цифровізації та інтеграції маркетингових комунікацій. На основі проведеного аналізу розроблено практичні рекомендації щодо ефективного використання івент-заходів для залучення нових клієнтів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.subject |
продукція |
en_US |
dc.subject |
просування продукції |
en_US |
dc.subject |
івент-маркетинг |
en_US |
dc.title |
Розробка і вдосконалення технологій просування продукції на підприємстві на основі івент маркетингу (на прикладі ПрАТ «МХП») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |