Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розробка і вдосконалення технологій просування продукції на підприємстві на основі івент маркетингу (на прикладі ПрАТ «МХП»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мідляр, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-11-21T09:42:51Z
dc.date.available 2024-11-21T09:42:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мідляр Т. В. Розробка і вдосконалення технологій просування продукції на підприємстві на основі івент маркетингу (на прикладі ПрАТ «МХП») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Т. В. Мідляр ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7426
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних засад технологій просування продукції на підприємстві та розробка рекомендацій щодо вдосконалення технологій просування продукції. . У роботі запропоновано нові підходи до вдосконалення технологій просування продукції за допомогою івент-маркетингу, що враховують сучасні тенденції цифровізації та інтеграції маркетингових комунікацій. На основі проведеного аналізу розроблено практичні рекомендації щодо ефективного використання івент-заходів для залучення нових клієнтів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject продукція en_US
dc.subject просування продукції en_US
dc.subject івент-маркетинг en_US
dc.title Розробка і вдосконалення технологій просування продукції на підприємстві на основі івент маркетингу (на прикладі ПрАТ «МХП») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу