dc.contributor.author |
Число, Аліна Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-21T10:04:19Z |
|
dc.date.available |
2024-11-21T10:04:19Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Число А. І. Удосконалення інтернет-маркетингу в організації (на прикладі ФОП Теванян Г. В.) : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. І. Число ; наук. кер. К. М. Афанасьєв ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 64 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7427 |
|
dc.description.abstract |
Метою даного дослідження є аналіз та визначення шляхів удосконалення інтернет-маркетингу в організації для підвищення ефективності її маркетингових зусиль та зміцнення конкурентоспроможності на ринку. Практична значущість дослідження
полягає в розробці рекомендацій щодо вдосконалення інтернет-маркетингових стратегій, які можуть бути впроваджені в діяльність конкретних організацій. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами та маркетологами для підвищення ефективності маркетингових кампаній та досягнення стратегічних
цілей компанії. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
інтернет маркетинг |
en_US |
dc.subject |
організація |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.title |
Удосконалення інтернет-маркетингу в організації (на прикладі ФОП Теванян Г. В.) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |