Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення інтернет-маркетингу в організації (на прикладі ФОП Теванян Г. В.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Число, Аліна Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-11-21T10:04:19Z
dc.date.available 2024-11-21T10:04:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Число А. І. Удосконалення інтернет-маркетингу в організації (на прикладі ФОП Теванян Г. В.) : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. І. Число ; наук. кер. К. М. Афанасьєв ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 64 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7427
dc.description.abstract Метою даного дослідження є аналіз та визначення шляхів удосконалення інтернет-маркетингу в організації для підвищення ефективності її маркетингових зусиль та зміцнення конкурентоспроможності на ринку. Практична значущість дослідження полягає в розробці рекомендацій щодо вдосконалення інтернет-маркетингових стратегій, які можуть бути впроваджені в діяльність конкретних організацій. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами та маркетологами для підвищення ефективності маркетингових кампаній та досягнення стратегічних цілей компанії. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject інтернет маркетинг en_US
dc.subject організація en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.title Удосконалення інтернет-маркетингу в організації (на прикладі ФОП Теванян Г. В.) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу