dc.contributor.author |
Закорко, Юлія Владиславівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-21T10:20:47Z |
|
dc.date.available |
2024-11-21T10:20:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Закорко Ю. В. Розвиток маркетингової діяльності організацій на основі BTL технологій (на прикладі ТОВ «ТК СОВЛАД») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Ю. В. Закорко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7428 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи магістра є визначення шляхів вдосконалення маркетингу на підприємстві ТОВ «ТК СОВЛАД» за допомогою BTL-технологій. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації маркетингових стратегій до швидкозмінного ринкового середовища та підвищення ефективності маркетингових заходів. В умовах зростаючої конкуренції і зміни споживчих уподобань компанії повинні знаходити нові способи взаємодії з клієнтами, і BTL технології надають для цього широкі можливості. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
BTL-технології |
en_US |
dc.title |
Розвиток маркетингової діяльності організацій на основі BTL технологій (на прикладі ТОВ «ТК СОВЛАД») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |