Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розвиток маркетингової діяльності організацій на основі BTL технологій (на прикладі ТОВ «ТК СОВЛАД»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Закорко, Юлія Владиславівна
dc.date.accessioned 2024-11-21T10:20:47Z
dc.date.available 2024-11-21T10:20:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Закорко Ю. В. Розвиток маркетингової діяльності організацій на основі BTL технологій (на прикладі ТОВ «ТК СОВЛАД») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Ю. В. Закорко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7428
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи магістра є визначення шляхів вдосконалення маркетингу на підприємстві ТОВ «ТК СОВЛАД» за допомогою BTL-технологій. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації маркетингових стратегій до швидкозмінного ринкового середовища та підвищення ефективності маркетингових заходів. В умовах зростаючої конкуренції і зміни споживчих уподобань компанії повинні знаходити нові способи взаємодії з клієнтами, і BTL технології надають для цього широкі можливості. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject BTL-технології en_US
dc.title Розвиток маркетингової діяльності організацій на основі BTL технологій (на прикладі ТОВ «ТК СОВЛАД») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу