Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломієць, Артем Олександрович
dc.date.accessioned 2024-11-21T10:26:43Z
dc.date.available 2024-11-21T10:26:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Коломієць А. О. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. О. Коломієць ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 57 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7429
dc.description.abstract Мета дослідження — поглиблення теоретичних засад управління маркетинговою діяльністі організації та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення. Інформаційну базу дослідження становлять внутрішні дані ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС», матеріали аналітичних звітів, нормативно-правові акти щодо діяльності підприємств в Україні, а також наукові праці та статті з питань маркетингу та управління маркетинговою діяльністю у сфері автотранспортних послуг. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject діяльність підприємства en_US
dc.subject організація en_US
dc.title Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу