dc.contributor.author |
Коломієць, Артем Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-21T10:26:43Z |
|
dc.date.available |
2024-11-21T10:26:43Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Коломієць А. О. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. О. Коломієць ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 57 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7429 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження — поглиблення теоретичних засад управління маркетинговою діяльністі організації та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення. Інформаційну базу дослідження становлять внутрішні дані ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС», матеріали аналітичних звітів, нормативно-правові акти щодо діяльності підприємств в Україні, а також наукові праці та статті з питань маркетингу та управління маркетинговою діяльністю у сфері автотранспортних послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
діяльність підприємства |
en_US |
dc.subject |
організація |
en_US |
dc.title |
Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ПЛЮС») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |