Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню засобів реалізації
принципу театралізації в сучасному англійськомовному медіадискурсі.
Дослідження виконано на матеріалі англійськомовного рекламного дискурсу
онлайн-платформи Pinterest.
Театралізації сучасного медіадискурсу передбачає використання
елементів театрального мистецтва, зокрема підсиленої драматизації,
акцентованої емоційності, образності, символізму і різноманітних сценічних
технік, які спрямовні на привернення уваги адресата та створення емоційно-
інтелектуального впливу на нього. З’ясовано, що принцип театралізації у досліджуваному корпусі
матеріалу втілено вербальними та візуальними засобами. У вербальній
площині театралізація рекламної реальності здійснюється за допомогою
лексико-семантичних, синтаксичних і мовностилістичних засобів. У
візуальній площині рекламного дискурсу ефект театралізації досягається
завдяки візуальній образності.
Театралізація є важливим дискурсо- і стилетвірним чинником сучасної
англійськомовної реклами. В такому типі дискурсу театралізація виконує
функції привернення уваги адресата, підсилення емоційного впливу на нього,
формуваннЯ громадської думки, маніпуляції суспільною свідомістю та
створення контенту, що запам’ятовується.