Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвальне втілення принципу театралізації в сучасному англійськомовному медійному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Сябренко, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-11-21T13:59:27Z
dc.date.available 2024-11-21T13:59:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сябренко О. С. Лінгвальне втілення принципу театралізації в сучасному англійськомовному медійному дискурсі = Linguistic manifestation of theatricalization principle in contemporary English media discourse : кваліфікаційна робота магістра / О. С. Сябренко ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 100 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7435
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню засобів реалізації принципу театралізації в сучасному англійськомовному медіадискурсі. Дослідження виконано на матеріалі англійськомовного рекламного дискурсу онлайн-платформи Pinterest. Театралізації сучасного медіадискурсу передбачає використання елементів театрального мистецтва, зокрема підсиленої драматизації, акцентованої емоційності, образності, символізму і різноманітних сценічних технік, які спрямовні на привернення уваги адресата та створення емоційно- інтелектуального впливу на нього. З’ясовано, що принцип театралізації у досліджуваному корпусі матеріалу втілено вербальними та візуальними засобами. У вербальній площині театралізація рекламної реальності здійснюється за допомогою лексико-семантичних, синтаксичних і мовностилістичних засобів. У візуальній площині рекламного дискурсу ефект театралізації досягається завдяки візуальній образності. Театралізація є важливим дискурсо- і стилетвірним чинником сучасної англійськомовної реклами. В такому типі дискурсу театралізація виконує функції привернення уваги адресата, підсилення емоційного впливу на нього, формуваннЯ громадської думки, маніпуляції суспільною свідомістю та створення контенту, що запам’ятовується. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject медіадискурс en_US
dc.subject театралізація en_US
dc.subject лінгвальні засоби en_US
dc.subject візуальні засоби en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.title Лінгвальне втілення принципу театралізації в сучасному англійськомовному медійному дискурсі en_US
dc.title.alternative Linguistic manifestation of theatricalization principle in contemporary English media discourse en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account