dc.contributor.author |
Сябренко, Ольга Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-21T13:59:27Z |
|
dc.date.available |
2024-11-21T13:59:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сябренко О. С. Лінгвальне втілення принципу театралізації в сучасному англійськомовному медійному дискурсі = Linguistic manifestation of theatricalization principle in contemporary English media discourse : кваліфікаційна робота магістра / О. С. Сябренко ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 100 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7435 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню засобів реалізації
принципу театралізації в сучасному англійськомовному медіадискурсі.
Дослідження виконано на матеріалі англійськомовного рекламного дискурсу
онлайн-платформи Pinterest.
Театралізації сучасного медіадискурсу передбачає використання
елементів театрального мистецтва, зокрема підсиленої драматизації,
акцентованої емоційності, образності, символізму і різноманітних сценічних
технік, які спрямовні на привернення уваги адресата та створення емоційно-
інтелектуального впливу на нього. З’ясовано, що принцип театралізації у досліджуваному корпусі
матеріалу втілено вербальними та візуальними засобами. У вербальній
площині театралізація рекламної реальності здійснюється за допомогою
лексико-семантичних, синтаксичних і мовностилістичних засобів. У
візуальній площині рекламного дискурсу ефект театралізації досягається
завдяки візуальній образності.
Театралізація є важливим дискурсо- і стилетвірним чинником сучасної
англійськомовної реклами. В такому типі дискурсу театралізація виконує
функції привернення уваги адресата, підсилення емоційного впливу на нього,
формуваннЯ громадської думки, маніпуляції суспільною свідомістю та
створення контенту, що запам’ятовується. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
медіадискурс |
en_US |
dc.subject |
театралізація |
en_US |
dc.subject |
лінгвальні засоби |
en_US |
dc.subject |
візуальні засоби |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.title |
Лінгвальне втілення принципу театралізації в сучасному англійськомовному медійному дискурсі |
en_US |
dc.title.alternative |
Linguistic manifestation of theatricalization principle in contemporary English media discourse |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |