dc.contributor.author |
Лесніков, Данііл Максимович |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-22T08:38:57Z |
|
dc.date.available |
2024-11-22T08:38:57Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лесніков Д. М. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АВТО Є») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Д. М. Лесніков ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 54 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7438 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної роботи є аналіз існуючої маркетингової діяльності ТОВ "АВТО Є" та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб клієнтів. У дослідженні запропоновано низку інноваційних заходів для підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «АВТО Є», зокрема впровадження цифрових рішень на базі штучного інтелекту, що сприяє підвищенню індивідуалізації підходу до
клієнтів, а також програми лояльності, орієнтованої на зміцнення клієнтських зв’язків. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
потреби клієнтів |
en_US |
dc.title |
Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АВТО Є») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |