Repository of
Kyiv National Linguistic University

Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АВТО Є»)

Show simple item record

dc.contributor.author Лесніков, Данііл Максимович
dc.date.accessioned 2024-11-22T08:38:57Z
dc.date.available 2024-11-22T08:38:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лесніков Д. М. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АВТО Є») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Д. М. Лесніков ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 54 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7438
dc.description.abstract Метою даної роботи є аналіз існуючої маркетингової діяльності ТОВ "АВТО Є" та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб клієнтів. У дослідженні запропоновано низку інноваційних заходів для підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «АВТО Є», зокрема впровадження цифрових рішень на базі штучного інтелекту, що сприяє підвищенню індивідуалізації підходу до клієнтів, а також програми лояльності, орієнтованої на зміцнення клієнтських зв’язків. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject потреби клієнтів en_US
dc.title Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АВТО Є») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account