Repository of
Kyiv National Linguistic University

Розробка маркетингової стратегії на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі «Додаток для сортування відходів з використанням штучного інтелекту»)

Show simple item record

dc.contributor.author Лободін, Владислав Андрійович
dc.date.accessioned 2024-11-22T08:45:16Z
dc.date.available 2024-11-22T08:45:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лободін В. А. Розробка маркетингової стратегії на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі «Додаток для сортування відходів з використанням штучного інтелекту») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / В. А. Лободін ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7439
dc.description.abstract Метою даного дослідження є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів маркетингових стратегій продукту, зокрема додатку для сортування відходів, який використовує штучний інтелект. Предметом дослідження є соціально-економічні закономірності функціонування та розвитку маркетингових стратегій для додатків, що автоматизують процес сортування відходів за допомогою штучного інтелекту. Емпіричною базою дослідження є підприємства та організації, що займаються розробкою та впровадженням технологій штучного інтелекту для сортування відходів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject штучний інтелект en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.title Розробка маркетингової стратегії на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі «Додаток для сортування відходів з використанням штучного інтелекту») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account