dc.contributor.author |
Лободін, Владислав Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-22T08:45:16Z |
|
dc.date.available |
2024-11-22T08:45:16Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лободін В. А. Розробка маркетингової стратегії на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі «Додаток для сортування відходів з використанням штучного інтелекту») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / В. А. Лободін ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 80 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7439 |
|
dc.description.abstract |
Метою даного дослідження є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів маркетингових стратегій продукту, зокрема додатку для сортування відходів, який використовує штучний інтелект. Предметом дослідження є соціально-економічні закономірності функціонування та розвитку маркетингових стратегій для додатків, що автоматизують процес сортування відходів за допомогою штучного інтелекту.
Емпіричною базою дослідження є підприємства та організації, що займаються розробкою та впровадженням технологій штучного інтелекту для сортування відходів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
штучний інтелект |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
en_US |
dc.title |
Розробка маркетингової стратегії на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі «Додаток для сортування відходів з використанням штучного інтелекту») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |