Repository of
Kyiv National Linguistic University

Реалізація концепції інтернет-маркетингу в закладі вищої освіти (на прикладі ЗВО «КНЛУ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Пазич, Аліна Павлівна
dc.date.accessioned 2024-11-22T08:53:36Z
dc.date.available 2024-11-22T08:53:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пазич А. П. Реалізація концепції інтернет-маркетингу в закладі вищої освіти (на прикладі ЗВО «КНЛУ») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. П. Пазич ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 107 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7440
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи магістра є аналіз особливостей просування освітніх послуг в сучасних умовах та розробка рекомендацій щодо концепції Інтернет-маркетингу для закладу вищої освіти на прикладі ЗВО «КНЛУ». У кваліфікаційній роботі магістра були наведені теоретичні обґрунтування нового підходу до просування освітніх послуг, де присутність університету в Інтернеті виступає не лише як елемент маркетингової діяльності, а як окремий інтелектуальний продукт, розкрито особливості реалізації концепції Інтернет-маркетингу освітніх закладів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject освітні послуги en_US
dc.subject інтернет маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.title Реалізація концепції інтернет-маркетингу в закладі вищої освіти (на прикладі ЗВО «КНЛУ») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account