dc.contributor.author |
Скопенко, Ірина Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-22T08:58:30Z |
|
dc.date.available |
2024-11-22T08:58:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Скопенко І. І. Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ФОП «Воронцова Даніелла Віталіївна») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / І. І. Скопенко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 80 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7441 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є обґрунтування теоретичних і науково-методичних засад формування маркетингової стратегії підприємства на прикладі ФОП«Воронцова Даніелла Віталіївна» — далі студії спорту і танців «Мрія». Методологічною основою дослідження є методи збору інформації, порівняльного аналізу та синтезу, а також аналіз поглядів науковців і практиків щодо маркетингової стратегії. Для досягнення цілей магістерської роботи було використано ряд дослідницьких методів, які включають загальнонаукові, математичні та емпіричні підходи, кожен з яких відіграв важливу роль у зборі та аналізі даних. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
стратегія підприємства |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.title |
Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ФОП «Воронцова Даніелла Віталіївна») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |