Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ФОП «Воронцова Даніелла Віталіївна»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скопенко, Ірина Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-11-22T08:58:30Z
dc.date.available 2024-11-22T08:58:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Скопенко І. І. Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ФОП «Воронцова Даніелла Віталіївна») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / І. І. Скопенко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7441
dc.description.abstract Метою роботи є обґрунтування теоретичних і науково-методичних засад формування маркетингової стратегії підприємства на прикладі ФОП«Воронцова Даніелла Віталіївна» — далі студії спорту і танців «Мрія». Методологічною основою дослідження є методи збору інформації, порівняльного аналізу та синтезу, а також аналіз поглядів науковців і практиків щодо маркетингової стратегії. Для досягнення цілей магістерської роботи було використано ряд дослідницьких методів, які включають загальнонаукові, математичні та емпіричні підходи, кожен з яких відіграв важливу роль у зборі та аналізі даних. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject стратегія підприємства en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.title Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ФОП «Воронцова Даніелла Віталіївна») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу