Repository of
Kyiv National Linguistic University

Управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках (на прикладі ТОВ «ЛВН ЛІМІТЕД»)

Show simple item record

dc.contributor.author Черната, Ірина Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-11-22T09:05:11Z
dc.date.available 2024-11-22T09:05:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Черната І. В. Управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках (на прикладі ТОВ «ЛВН ЛІМІТЕД») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / І. В. Черната ; наук. кер. Н. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7442
dc.description.abstract Мета дослідження – систематизувати принципи управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках та обгрунтувати стратегію і зaходи по стимулювaнню оргaнiзaцiї просувaння продукцiї на зовнішні ринки. Практична значущість отриманих результатів полягає в розробці рекомендацій, спрямованих на переорієнтацію даного підприємства для впровадження найбільш ефективних маркетингових стратегій виходу на зовнішні ринки. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject зовнішній ринок en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject просування продукції підприємства en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.title Управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках (на прикладі ТОВ «ЛВН ЛІМІТЕД») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account