dc.contributor.author |
Черната, Ірина Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-22T09:05:11Z |
|
dc.date.available |
2024-11-22T09:05:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Черната І. В. Управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках (на прикладі ТОВ «ЛВН ЛІМІТЕД») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / І. В. Черната ; наук. кер. Н. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 78 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7442 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – систематизувати принципи управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках та обгрунтувати стратегію і зaходи по стимулювaнню оргaнiзaцiї просувaння продукцiї на зовнішні ринки. Практична значущість отриманих результатів полягає в розробці рекомендацій, спрямованих на переорієнтацію даного підприємства для впровадження найбільш ефективних маркетингових стратегій виходу на зовнішні ринки. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
зовнішній ринок |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
просування продукції підприємства |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.title |
Управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках (на прикладі ТОВ «ЛВН ЛІМІТЕД») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |