Abstract:
Останнім часом лінгвокраїнознавство посідає чільне місце з-поміж усіх інших аспектів викладання іноземних мов. Навчальний процес із залученням такого підходу цікавить не лише педагогів (Ю. Веклич, В. Голованова, Д. Миронець, В. Новітченко, Н. Петрова), проте й філологів-дослідників мовних явищ (О. Ахманова, Є. Верещагін,
О. Галинська, В. Костомаров, Р. Миньяр-Бєлоручев, Г. Томахін). Адже це дає невичерпні і широкі можливості для успішного засвоєння навчального матеріалу студентами, які опановують філологічний фах і є майбутніми дослідниками та учителями іноземної мови. Метою ж цієї розвідки є виявити сутність та обґрунтувати лінгво-країнознавчий підхід у навчальному процесі студентів філологічного фаху Київського національного лінгвістичного університету на прикладі курсу за вибором «Лінгвокраїнознавство (Сполучені Штати Америки).