Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Птуха, Владислав Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T13:44:06Z | |
dc.date.available | 2024-12-16T13:44:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Птуха В. А. Формування лінгвокраїнознавчої компетенції у майбутніх філологів / В. А. Птуха // Professional training of a modern philologist: the use of European practices in the education system of Ukraine : Internship proceedings, October 25 – December 5, 2021.- Częstochowa, Republic of Poland, 2021. – 157-161 с. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-153-4 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7517 | |
dc.description.abstract | Останнім часом лінгвокраїнознавство посідає чільне місце з-поміж усіх інших аспектів викладання іноземних мов. Навчальний процес із залученням такого підходу цікавить не лише педагогів (Ю. Веклич, В. Голованова, Д. Миронець, В. Новітченко, Н. Петрова), проте й філологів-дослідників мовних явищ (О. Ахманова, Є. Верещагін, О. Галинська, В. Костомаров, Р. Миньяр-Бєлоручев, Г. Томахін). Адже це дає невичерпні і широкі можливості для успішного засвоєння навчального матеріалу студентами, які опановують філологічний фах і є майбутніми дослідниками та учителями іноземної мови. Метою ж цієї розвідки є виявити сутність та обґрунтувати лінгво-країнознавчий підхід у навчальному процесі студентів філологічного фаху Київського національного лінгвістичного університету на прикладі курсу за вибором «Лінгвокраїнознавство (Сполучені Штати Америки). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Baltija Publishing | en_US |
dc.title | Формування лінгвокраїнознавчої компетенції у майбутніх філологів | en_US |
dc.type | Other | en_US |