Abstract:
У дисертації науково обґрунтовано особливості триступеневої організації професійної підготовки педагогічних кадрів у системі вищої освіти Ірландії, її зміст та розкрито можливості творчого використання прогресивних ідей ірландського досвіду в системі педагогічної освіти України. Проаналізовано стан дослідження проблеми професійної підготовки учительських кадрів у педагогічній теорії. Схарактеризовано базові поняттярозвідки: “професійна підготовка”, “професійна підготовка педагогічних кадрів Ірландії”, “система вищої освіти Ірландії”, “педагогічні працівники”, “науково-педагогічні працівники”, “модель підготовки фахівця”, “модель паралельної
педагогічної освіти”, “модель послідовної педагогічної освіти”, “визнаний заклад
шкільної освіти”, “програми початкової педагогічної освіти”, “провайдери програм початкової педагогічної освіти”, “подальша освіта”, “програма вступу до професії”, “учитель-початківець”, “умовна реєстрація”, “повна реєстрація”, “професійний розвиток педагогічних кадрів”.