Abstract:
У дисертаційній праці вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування професійної фонетичної
компетентності майбутніх учителів в англійській мові як другій іноземній після німецької. Отримані в процесі дослідження теоретичні положення та висновки, а
також розроблені навчальні матеріали можуть бути використані під час:
1) укладання навчальних програм, навчально-методичних посібників,
методичних рекомендацій для навчання майбутніх учителів другої іноземної
мови;
2) навчання студентів мовних факультетів англійської вимови після німецької. Результати дослідження реалізовано в розроблених автором методичних рекомендаціях, призначених для формування професійної фонетичної компетентності майбутніх учителів на початковому етапі вивчення англійської мови після німецької в закладах вищої освіти.