Abstract:
В умовах стрімкого розвитку і глобалізації сучасного світу, медіа також є
частиною цього великого процесу. Враховуючи швидкість розвитку мережі
Інтернет і масових медіа, ми можемо спостерігати за неймовірним зростанням
популярності тих чи тих медіаресурсів і появи нових засобів транслювання
інформації. В цьому випадку, мова також піддається впливу глобального
розвитку, з’являються нові терміни, сталі вирази, фразеологізми тощо. Мова як
засіб передачі інформації набуває нових, хоча і незначних, ознак. Лексичний і
фразеологічний склад конкретної мови стає ширшим. В свою чергу, це надає
можливість якісніше передавати певні реалії, зрозуміло описувати світові
нововведення і покращувати процес комунікації. Водночас, факт постійної появи
неологізмів у мові може показати нам те, що мова продовжує розвиватися, а
також, що мова взаємодіє з іншими мовами. Таким чином, вивчення впливу
масмедійних неологізмів дозволяє глибше розуміти взаємодію мови та культури,
а також відобразити культурні та соціокультурні зміни у мові. Окрім цього,
дослідження масмедійних неологізмів віддзеркалює сучасні тенденції у
мовознавстві, звертаючи увагу на зміни у мовленнєвому спілкуванні під впливом
масових медіа.