Abstract:
У монографії розкривається концептуальна система формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи. Наукову роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню розробленої методики, яка базується на сучасних підходах і принципах навчання і вивчення іноземної мови і культури. У праці представлений аналіз вітчизняних і зарубіжних дослідників, зокрема німецькомовних країн . Автор пропонує власні спостереження і дослідження щодо удосконалення навичок і вмінь
німецькомовної компетентності на рівні міжкультурної комунікації. Наукове дослідження призначається для викладачів з фахової підготовки іноземної мови у вищих закладах освіти. Робота
представляє інтерес для майбутніх викладачів у галузі освітньої іншомовної підготовки фахівців першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів здобуття вищої освіти, аспірантів, які
працюють над дослідженням сучасних технологій навчання іноземних мов і культур. Праця також адресується керівникам закладів освіти, для яких європейські стандарти володіння іноземною мовою і культурою є вимогою сучасного суспільства.