Abstract:
Статтю присвячено проблемі вербалізації концепту СТРАХ в англійськомовному
молодіжному романі-антиутопії американської письменниці Сюзанни Коллінз “The Hunger Games”. У роботі виявлено основні інваріантні ознаки антиутопічних романів і молодіжних романів-антиутопій зокрема. Шляхом текстово-інтерпретаційного аналізу матеріалу дослідження виокремлено засоби вербалізації концепту СТРАХ, серед них визначено найбільш частотні та репрезентативні маркери досліджуваного концепту. З’ясовано засоби актуалізації концепту СТРАХ у площині дихотомії часу і простору в тексті молодіжного роману-антиутопії; ідентифіковано емоційні засоби реалізації концепту СТРАХ, простежено етапи зростання напруги як чинника вияву страху. Зроблено висновки про домінантні лінгвальні засоби актуалізації концепту СТРАХ у молодіжному романі-антиутопії Сюзанни Коллінз “The Hunger Games”.